مجموعه فرم ها، روش اجرایی و دستورالعملهای کیفیت و بهره وری

  • این مجموعه برای تمامی مراحل مدیریت کیفیت و بهره وری ، روشهای اجرایی , دستورالعمل های کامل و جامع (در قالب Word )  ارائه نموده است. علاوه بر دستورالعمل‌های مختلف، مجموعه‌ای متنوع از چک لیستها و فرمهای مورد نیاز در پیاده سازی مدیریت کیفیت و بهره وری(در قالب Word , Excel) در کلیه بخشهای سازمان تهیه شده که مطمئن باشید نمونه آن را در هیچ منبع دیگری نمی توان یافت.
  • توجه: در صورتی که به مستندات (روش اجرایی، فرم، دستورالعمل و…) خاصی (سفارشی شده بر اساس نوع محصول) نیاز دارید و یا جهت کسب مشاوره از متخصصان حرفه ای این حوزه به شماره ۰۹۰۳۲۰۰۶۷۰۷ (در واتساپ) پیام دهید.

مجموعه فرمها و روشهای اجرایی تضمین کیفیت (QA)

روش اجرایی و فرمهای تضمین کیفیت

اضافه به سبدخرید نام محصول قیمت
تومان69,000
روش اجرایی تضمین کیفیت
تومان99,000
روش اجرایی تضمین کیفیت

پکیج کامل تضمین کیفیت

اضافه به سبدخرید نام محصول قیمت
تومان149,000
پکیج کامل تضمین کیفیت

مجموعه فرمها و روشهای اجرایی کنترل کیفیت (QC)

روشهای اجرایی و فرمهای کنترل کیفیت

اضافه به سبدخرید نام محصول قیمت
تومان69,000
روش اجرایی کنترل کیفیت
تومان79,000
دستورالعمل کنترل کیفیت
تومان99,000
فرم کنترل کیفیت
تومان0
دستورالعمل کنترل کیفیت

پکیج کامل کنترل کیفیت

اضافه به سبدخرید نام محصول قیمت
تومان199,000
پکیج کامل کنترل کیفیت

چرا گارانتی می‌کنیم ؟

گاررانتی می کنیم که:

۱- محصول ما مفید و کاربردی است. البته نتیجه‌گرفتن از محصولات ما نیازمند استفاده کامل و عمل به راه‌کارهای ارایه شده در محصول است. بنابراین اگر محصول را پس از خریداری به طور کامل استفاده کردید و به راهکارهای آن عمل کردید اما نتیجه نگرفتید می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید.

۲- محصولات ما با توضیحی که درباره آن‌ها نوشته‌ایم کاملا منطبق است. اگر پس از تهیه محصول متوجه شدید که اطلاعات صفحه محصول با خود محصول یکی نیست می‌‌توانید بلافاصله درخواست بازگشت وجه بدهید.

با این کار ضرر نمی‌کنیم؟

بسیاری از همراهان سایت  iran-form  این سوال را از ما می‌پرسند که این‌کار باعث متضرر شدن شما می‌شود و ممکن است بعضی افراد سواستفاده کنند.

معتقدیم:

مشتری ما حق دارد با اطمینان کامل و با خیال راحت به ما پول پرداخت کند.

به شدت به قانون پرداخت بها معتقدیم. شما برای به دست آوردن هرچیز باید بهای آن را پرداخت کنید. اگر جایی چیزی رایگان به دست آوردید مطمین باشید خیلی گران برای شما تمام شده است.

همراهان سایت iran-form قشر فرهیخته و متفاوت جامعه هستند. کسانی که به دنبال پیشرفت و رشد شخصی و بهبود سازمانشان از طریق این مجموعه هستند به دنبال سواستفاده نیستند.

مقالات مرتبط با کیفیت و بهره وری

برنامه ریزی تولید چیست

برنامه ریزی تولید چیست؟

برنامه ریزی تولید چیست؟ برنامه ریزی چیست؟ برنامه ریزی تولید عبارت است از اهداف قابل اندازه گیری و تصمیم گیری در خصوص نحوه دست یابی به این اهداف. برنامه ریزی تولید چیست؟ عبارت است از فرآیند تصمیم گیری در خصوص منابعی که سازمان برای عملیات تو…