مجموعه فرمها و دستورالعملهای مدیریت پروژه

  • این مجموعه برای تمامی مراحل پیاده سازی مدیریت پروژه دستورالعملهای کامل و جامع (در قالب Word و Excel)  ارائه نموده است. علاوه بر دستورالعمل های مختلف، مجموعه ای متنوع از چک لیستهای ارزیابی و فرمهای مورد نیاز در پیاده سازی مدیریت پروژه (در قالب Word , Excel) در کلیه بخشهای سازمان تهیه شده که مطمئن باشید نمونه آن را در هیچ منبع دیگری نمی توان یافت.

مجموعه فرمها و دستورالعملهای مدیریت پروژه

فرمهای مدیریت پروژه

اضافه به سبدخرید نام محصول قیمت
تومان89,000
فرم اکسل pmbok
تومان99,000
چک لیست ارزیابی مدیریت پروژه
تومان99,000
فرم اکسل pmbok

مجموعه فرمها و دستورالعملهای برنامه ریزی وکنترل پروژه

فرمها ودستورالعملهای برنامه ریزی وکنترل پروژه

اضافه به سبدخرید نام محصول قیمت
تومان14,000
گزارش پیشرفت پروژه
تومان0
گزارش پیشرفت پروژه
تومان29,000
گزارش پیشرفت پروژه
تومان0
دستورالعمل مدیریت پروژه
تومان0
دستورالعمل مدیریت پروژه
تومان0
دستورالعمل مدیریت پروژه
تومان0
دستورالعمل مدیریت پروژه
تومان199,000
روش اجرایی ims

چرا گارانتی می‌کنیم ؟

گاررانتی می کنیم که:

۱- محصول ما مفید و کاربردی است. البته نتیجه‌گرفتن از محصولات ما نیازمند استفاده کامل و عمل به راه‌کارهای ارایه شده در محصول است. بنابراین اگر محصول را پس از خریداری به طور کامل استفاده کردید و به راهکارهای آن عمل کردید اما نتیجه نگرفتید می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید.

۲- محصولات ما با توضیحی که درباره آن‌ها نوشته‌ایم کاملا منطبق است. اگر پس از تهیه محصول متوجه شدید که اطلاعات صفحه محصول با خود محصول یکی نیست می‌‌توانید بلافاصله درخواست بازگشت وجه بدهید.

با این کار ضرر نمی‌کنیم؟

بسیاری از همراهان سایت  iran-form  این سوال را از ما می‌پرسند که این‌کار باعث متضرر شدن شما می‌شود و ممکن است بعضی افراد سواستفاده کنند.

معتقدیم:

مشتری ما حق دارد با اطمینان کامل و با خیال راحت به ما پول پرداخت کند.

به شدت به قانون پرداخت بها معتقدیم. شما برای به دست آوردن هرچیز باید بهای آن را پرداخت کنید. اگر جایی چیزی رایگان به دست آوردید مطمین باشید خیلی گران برای شما تمام شده است.

همراهان سایت iran-form قشر فرهیخته و متفاوت جامعه هستند. کسانی که به دنبال پیشرفت و رشد شخصی و بهبود سازمانشان از طریق این مجموعه هستند به دنبال سواستفاده نیستند.

مقالات مرتبط با مدیریت پروژه

مدیریت محدوده پروژه

محدوده پروژه چيست؟

محدوده پروژه چيست؟ مهم­ترين قسمت برنامه‌ریزی يك پروژه مشخص كردن محدوده آن پروژه می‌باشد. منظور از محدوده پروژه تعيين كردن هدف كلي پروژه و فعالیت‌های لازم جهت رسيدن به آن است، به‌عبارت‌دیگر در اين مرحله مرزهاي (بایدها و نبایدها) پروژه تعيين می‌شود. …
برنامه ریزی و مدیریت پروژه

برنامه‌ریزی و کنترل پروژه چیست ؟

برنامه‌ریزی و کنترل پروژه چیست ؟ برنامه‌ريزي فرآيند برنامه‌ريزي، تعيين توالي و توازي فعالیت‌های لازم براي اجراي يك پروژه با در‌نظر گرفتن زمان موردنیاز براي اجراي هر‌فعاليت و كيفيت تعیین‌شده براي آن‌فعاليت است. كنترل پروژه كنترل پروژه فرايندي…